Magazinele Selgros Brașov și Constanța au fost modernizate

.

Proiectul de modernizare a tuturor magazinelor Selgros din România continuă și în anul 2011 cu magazinele din Brașov și Constanța.

Lucrările au fost terminate în data de 23 martie 2011. În perioada de modernizare, de aproximativ două luni, programul celor două magazine s-a desfășurat în condiții normale și cu multă înțelegere din partea clienților, pentru faptul că o parte din marfă este mutată față de layout-ul vechi.

La baza proiectului de modernizare stă ideea de a optimiza sortimentul, de a aranja articolele în funcţie de traseele de cumpărare în magazine și de a ușura orientarea în magazine.

Astfel, noul layout al magazinelor Selgros vine în întâmpinarea obiceiurilor şi dorinţelor clienţilor. În cadrul reamenajării se acordă spaţii mai mari unor categorii de marfă importante pentru clienţi, categorii cu un volum mare de vânzări: băuturi, dulciuri, alimente de bază şi detergenţi.

Se creează de asemenea spaţii mai mari pentru categorii de viitor, cum ar fi articolele Bio şi de „lifestyle”, iar gastronomii beneficiază și de raioane specializate de sortiment Non-Food. Zonele de intrare în magazine sunt mai deschise şi mai prietenoase, oferind şi o mică zonă de relaxare.

În anii 2009 și 2010 au fost modernizate magazinele din Cluj-Napoca, Oradea, Arad, Timişoara și București-Berceni. Finalizarea proiectului este prevăzută pentru sfârşitul anului 2013, când toate magazinele Selgros existente în România vor fi remodelate după noul layout.

În cadrul modernizării magazinului Constanța se deschide și Pescăria Selgros, un raion specializat de pește proaspăt. Sortimentul Pescăriei cuprinde peşte viu, peşte proaspăt de acvacultură şi de Dunăre, peşte proaspăt oceanic, fructe de mare şi peşte afumat la vrac. Servicii complete de curăţare, eviscerare şi filetare se oferă gratuit clienţilor Selgros.

Pescăria are o suprafaţă totală de aproximativ 200 de metri pătraţi și este construită ca o mică unitate de tranşare, cu respectarea fluxurilor de marfă, cu vestiare filtru pentru angajaţi, cu spaţii special destinate eviscerării şi filetării, un spaţiu pentru recepţie marfă și depozite. Spaţiul de vânzare cu aer condiţionat este dotat cu patru acvarii, apa fiind în permanenţă filtrată şi răcită.

Pescăria are de asemenea o vitrină de expunere modernă pe care peştele se păstrează mereu în condiţii optime. Sistemul HACCP este respectat cu stricteţe, compania Selgros garantând faptul că oferă produse alimentare sigure şi de înaltă calitate. Astfel de pescării există deja la Selgros Brașov, București-Băneasa și -Berceni.

Compania Selgros Cash & Carry aniversează anul acesta 10 ani pe piața românească, magazinul din Brașov fiind primul magazin care s-a deschis pe 29 mai 2001.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...