Magazinele online au avut o creștere de 50% a tranzacţiilor în octombrie

Magazinele online au avut o creștere de 50% a tranzacţiilor în octombrie, faţă de perioada similară a anului trecut, iar estimările de Black Friday 2020 arată o creștere a vânzărilor de 35-40%.

După ce lunile iunie, iulie și august au adus o creştere de 35% în valoarea tranzacţiilor faţă de 2019, respectiv 30% în numărul comenzilor plasate pentru magazinele care funcţionează pe platforma de eCommerce MerchantPro, în luna septembrie creşterea pe cele două segmente analizate a fost de 39% (faţă de perioada similară din 2019), în timp ce în octombrie aceasta a fost de 50%.

Iniţial a crescut interesul pentru zona produselor de consum necesare, mai exact în domenii ca produse alimentare, de îngrijire personală şi curăţenie.

Ulterior, interesul românilor a mers şi către zona magazinelor cu servicii şi produse din segmentul fashion, beauty, home&deco.

Platforma MerchantPro a fost folosită de peste 5.000 magazine online în cei peste 10 ani de prezenţă pe piaţă.

Magazinele online active care utilizează platforma în România au listate un număr total de peste cinci milioane de produse.

MAI MULTE | ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |

- Publicitate -

Ultimele

Piața jucăriilor din România, nivel record de peste 1,7 miliarde lei în 2022

Cifra de afaceri a pieței de jucării din România (producție & comerț) a crescut cu 14% față de 2020...