All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

luni | 30 noiembrie | 2020
1.3 C
București

Magazinele online au avut o creștere de 50% a tranzacţiilor în octombrie

Magazinele online au avut o creștere de 50% a tranzacţiilor în octombrie, faţă de perioada similară a anului trecut, iar estimările de Black Friday 2020 arată o creștere a vânzărilor de 35-40%.

După ce lunile iunie, iulie și august au adus o creştere de 35% în valoarea tranzacţiilor faţă de 2019, respectiv 30% în numărul comenzilor plasate pentru magazinele care funcţionează pe platforma de eCommerce MerchantPro, în luna septembrie creşterea pe cele două segmente analizate a fost de 39% (faţă de perioada similară din 2019), în timp ce în octombrie aceasta a fost de 50%.

Iniţial a crescut interesul pentru zona produselor de consum necesare, mai exact în domenii ca produse alimentare, de îngrijire personală şi curăţenie.

- PUBLICITATE -

Ulterior, interesul românilor a mers şi către zona magazinelor cu servicii şi produse din segmentul fashion, beauty, home&deco.

Platforma MerchantPro a fost folosită de peste 5.000 magazine online în cei peste 10 ani de prezenţă pe piaţă.

Magazinele online active care utilizează platforma în România au listate un număr total de peste cinci milioane de produse.

- PUBLICITATE -