Macromex a investit 500.000 euro în platforma de e-commerce Bocado.ro

Macromex lansează Bocado.ro, o soluție de e-commerce dedicată aprovizionării HoReCa.

Ținta pentru 2022 este ca Bocado.ro să atragă peste 2.000 de clienți și 40% din comenzile totale, generând astfel venituri de 10 milioane euro.

În primele trei luni de la lansare, peste 2.000 dintre clienții Macromex și-au făcut cont în noua platformă, iar 30% dintre aceștia au mutat întregul proces de achiziție online.

După investiția de 500.000 euro, Macromex a obținut o reducere semnificativă a costului de preluare a comenzilor, cu până la cinci ori mai mic față de offline.

Clienții Bocado.ro au acces direct la stocul real disponibil, prețuri actualizate, informații logistice detaliate, ajutor în calcularea costului, estimarea valorii finale a comenzii.

De asemenea, platforma oferă clienților o bună vizibilitate asupra situației financiare, punând la dispoziție în timp real istoricul facturilor, situația la zi a plăților și ziua planificată de livrare.

Până în prezent, cele mai multe comenzi au fost plasate pentru categoriile semipreparate, carne, legume și fructe, produse de brutărie și patiserie.

Media comenzii este 1.000 de lei, iar cei mai mulți utilizatori sunt din București, urmați de clienții din Cluj-Napoca, Brașov, Constanța și Iași.

CITEȘTE ȘI: Macromex va investi 15 milioane euro în Corso Distribution Center

- Publicitate -

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița va fi inagurat în 28 martie

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița, construit de o companie locală, va fi inagurat în 28 martie. Noul...

JYSK deschide două magazine noi la Bistrița și Huși, județul Vaslui

JYSK continuă expansiunea în România și deschide pe 28 martie două magazine noi, la Huși și Bistrița. Compania ajunge...