LPP duce brandurile Reserved, Mohito, Cropp și House la Iulius Mall Suceava

Grupul polonez LPP duce în Iulius Mall Suceava brandurile Reserved, Mohito, Cropp și House, ca parte a proiectului de extindere a centrului comerical. Cele patru magazine se vor desfăşura pe o suprafaţă totală de peste 3.100 mp.

Extinderea Iulius Mall Suceava, ce va fi finalizată în prima jumătate a acestui an, în urma unei investiţii în valoare de 40 milioane de euro. LPP este cea mai mare companie de fashion din Europa Centrală şi de Est, cu 2.275 de magazine în 39 de pieţe (magazine fizice în 28 de țări și online în 34).

Reserved este brandul fanion al companiei LPP şi se inspiră din multiculturalismul marilor metropole din Europa și America, dar și din viața cotidiană metropolitană din Tokyo sau Seul. Oferta brandului include linii pentru femei, bărbați și copii.

Mohito este brandul dedicat exclusiv modei feminine, Cropp este un brand streetwear care se adresează tinerilor rebeli, colecțiile sale au influenţe pop, hip-hop și sunt inspirate din street art, sport, seriale şi muzică, iar prin hainele de la House tinerii își pot crea nenumărate ţinute inspirate de cultura pop.

Odată cu finalizarea extinderii Iulius Mall Suceava, clienţii vor avea la dispoziţie o suprafaţă de 60.000 mp pentru shopping, cu noi branduri internaţionale în premieră regională, restaurante de tip drive-thru, cafenele, un centru de fitness. Spații verzi, căi noi de acces, dar și creșterea numărului locurilor de parcare la peste 2.400 sunt alte noutăţi incluse în proiect.

CITEȘTE ȘI: City Park Mall aduce branduri noi în Constanța

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.