LPP a deschis al doilea depozit din România, dedicat vânzărilor online

Compania va oferi locuri de muncă pentru 1.500 de persoane numai în această locație

Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de grupul polonez LPP în țara noastră și va permite procesarea suplimentară a până la 400.000 de comenzi pe zi.

LPP Logistics va folosi noua locație pentru a eficientiza livrarea comenzilor online către clienții din România, Bulgaria, Serbia, Bosnia și Herțegovina, Grecia și Ungaria.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Facilitatea are o capacitate de stocare de până la 4 milioane de articole, este situată în CTPark Bucharest West, lângă București, în imediata apropiere a centrului de distribuție, care este sursa sa de aprovizionare.

Pentru a optimiza procesul de onorare a comenzilor, noul depozit dispune de cinci linii de transport automate de 40 de metri fiecare. Există, de asemenea, planuri de instalare a unui echipament pentru sortarea coletelor.

Până la sfârșitul anului 2025, LPP Logistics se așteaptă să cheltuiască peste 105 milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei sale de aprovizionare și distribuție, inclusiv o creștere a spațiului de depozitare la 700.000 mp.

CITEȘTE ȘI: Mega Image, spor de 25% pentru angajații din magazine și depozit

În ultimul an, compania a ajuns la la peste 500 de magazine în Europa și, începând cu 2024, este prezentă cu toate brandurile și în Bosnia și Herțegovina. LPP a planificat deschiderea a încă 200 de magazine în sudul Europei în acest an.

LPP gestionează 5 branduri de modă: Reserved, Cropp, Cropp, House, Mohito și Sinsay, a căror ofertă este disponibilă în prezent în vânzări tradiționale și online pe aproape 40 de piețe din întreaga lume.

Compania dispune de o rețea de peste 2.000 de magazine cu o suprafață totală de 1,9 milioane metri pătrați și distribuie anual îmbrăcăminte și accesorii pe 3 continente.

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...