Liviu Taloi / DWF va susține o serie de 4 webinarii despre cum să instalăm corect Google Analytics

Performanțele de business sunt greu de  realizat și la fel de greu de evaluat, astfel că este nevoie de metode eficiente și relevante pentru măsurarea rezultatelor. Un astfel de instrument este Google Analytics (GA), care furnizează date și statistici despre eficiența site-urilor și a magazinelor online.

În acest context, Liviu Taloi, Data Insights Manager la DWF, cea mai mare agenție SEO din România, susține 4 webinarii gratuite despre instalarea corectă a Google Analytics. Scopul campaniei este de a oferi suport practic și teoretic pentru utilizarea adecvată a acestui instrument valoros. Cu un tracking adecvat de Google Analytics,   rezultatele vor putea fi cuantificate și interpretate fără erori, iar activitatea ta de marketing digital va avea o eficiență sporită.

Ce conțin cele 4 webinarii de Google Analytics de la DWF

Vor fi workshop-uri interactive cu prezentarea detaliată a activității din cadrul  departamentului Data Insights al DWF și a procedurilor interne de verificare. La finalul celor 4 întâlniri, participanții vor avea date exacte, măsurate în cel mai bun mod posibil, ca să fundamenteze corect deciziile de marketing și să își crească vânzările online. 

Ca să participi la aceste discuții online, înscrie-te la webinar și urmărește programul celor 4 sesiuni de lucru gratuite, prezentate sub formă de webinar: 

  • 23 martie, ora 18.00 – Webinar 1 – The Google Analytics 20’s Checklist;
  • 30 martie, ora 18.00 – Webinar 2 – Erori pe numere importante – comenzi, goals;
  • 06 aprilie, ora 18.00 – Webinar 3 – Schema de Enhanced Ecommerce;
  • 13 aprilie, ora 18.00 – Webinar 4 – Recapitulare și concluzii.

Fiecare webinar va avea o scurtă parte teoretică de prezentare a procedurilor de verificare. Vor fi utilizate conturile de Google Analytics ale participanților, pentru a vedea dacă sunt conforme cu normele DWF de calitate și dacă se aliniază la bunele practici din industria de digital.

Cum se va desfășura un webinar de Google Analytics cu DWF

În cadrul întâlnirilor online cu Liviu Taloi se va verifica contul de Google Analytics al fiecarui participant, pentru a observa detalii importante, precum:

  • diferențe de peste 10% între comenzile înregistrate în Google Analytics și cele înregistrate în platforma de ecommerce, diferență care poate crește foarte mult în zilele cu evenimente precum #BlackFriday;
  • analize de eficiență a campaniilor online din Google Ads sau din Facebook Ads, cu prezentarea sintetică a costurilor și veniturilor (se va pune accent pe indicatori precum ROI – return on investment, ROAS – return on advertising spent, CPR – cost per revenue);
  • Identificarea unor dubluri de comenzi, la care același Transaction ID este măsurat de mai multe ori și astfel au un revenue greșit, iar calculul eficienței campaniilor online se raportează la o realitate deformată.

Prin participarea la sesiunile gratuite de instalare corectă a Google Analytics oferite de DWF ai acces la cele mai noi informații și tehnici de marketing digital, ca să beneficiezi la maximum de avantajele pe care ți le furnizează GA: segmentări în tabloul de bord, vizualizare de fluxuri de trafic, integrarea cu celelalte instrumente Google, caracteristici de comparare, posibilitatea de vizualizare a datelor despre perioade anterioare, export de date pentru prelucrări specifice și raportări pe diferite obiective de lucru.

- publicitate -