În perioada martie-aprilie, magazinul online Liloo.ro a înregistrat o creștere de 181% a vânzărilor online comparativ cu lunile martie și aprilie ale anului 2019 iar valoarea medie a comenzii a fost de 158,42 lei.
Liloo este un producător român de haine pentru bebeluși și copii, o afacere de familie cu o unitate de producție în Mizil, județul Prahova în care lucrează 11 persoane și un magazin online destinat comercializării articolelor vestimentare cu trei angajați.
Ce articole au fost cele mai căutate pe Liloo.ro
Articolele vestimentare pentru copii cele mai vândute de pe Liloo.ro în lunile de stare de urgență au fost body-urile cu imprimeuri noi, dar și produsele de vară: fustițe, pantaloni scurți, tricouri cu mânecă scurtă.
Totodată, numărul de comenzi achitate online cu cardul a crescut cu 140% față de perioada obișnuită, ca urmare a recomandărilor referitoare la combaterea răspândirii noului coronavirus.
Cifră de afaceri de 1 milion lei în 2019
Liloo.ro a înregistrat în anul 2019 o cifră de afaceri de 1 milion de lei iar la începutul anului, înainte de pandemie, estima o creștere a business-ului între 20% – 25%, datorată lansării noilor modele de hăinuțe pentru copii.
În lunile martie și aprilie, numărul de comenzi a crescut cu 100% față de primele luni ale anului 2020, ceea ce a însemnat un efort în plus pentru echipa de producție și pentru echipa de curieri.