Liloo.ro a avut vânzări cu 181% mai mari în ultimele două luni

În perioada martie-aprilie, magazinul online Liloo.ro a înregistrat o creștere de 181% a vânzărilor online comparativ cu lunile martie și aprilie ale anului 2019 iar valoarea medie a comenzii a fost de 158,42 lei.

Liloo este un producător român de haine pentru bebeluși și copii, o afacere de familie cu o unitate de producție în Mizil, județul Prahova în care lucrează 11 persoane și un magazin online destinat comercializării articolelor vestimentare cu trei angajați.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Ce articole au fost cele mai căutate pe Liloo.ro

Articolele vestimentare pentru copii cele mai vândute de pe Liloo.ro în lunile de stare de urgență au fost body-urile cu imprimeuri noi, dar și produsele de vară: fustițe, pantaloni scurți, tricouri cu mânecă scurtă.

Totodată, numărul de comenzi achitate online cu cardul a crescut cu 140% față de perioada obișnuită, ca urmare a recomandărilor referitoare la combaterea răspândirii noului coronavirus.

Cifră de afaceri de 1 milion lei în 2019

Liloo.ro a înregistrat în anul 2019 o cifră de afaceri de 1 milion de lei iar la începutul anului, înainte de pandemie, estima o creștere a business-ului între 20% – 25%, datorată lansării noilor modele de hăinuțe pentru copii.

În lunile martie și aprilie, numărul de comenzi a crescut cu 100% față de primele luni ale anului 2020, ceea ce a însemnat un efort în plus pentru echipa de producție și pentru echipa de curieri.

- Publicitate -

Prețurile apartamentelor de vânzare cresc continuu. La Cluj se apropie de 3.000 euro / mp

Prețurile medii ale apartamentelor de vânzare, vechi și noi, au înregistrat o creștere de 14% în noiembrie comparativ cu...

Leroy Merlin închiriază un depozit de aproape 9.000 mp în CTPark Bucharest West

CTP anunță că Leroy Merlin, unul dintre jucătorii din piața de bricolaj locală, a închiriat 8.800 de metri pătrați...