Potrivit LifeBox, comenzile de meniuri cu conținut caloric scăzut au crescut semnificativ după încheierea stării de urgență, înregistrând o creștere medie lunară de peste 50% în intervalul iunie-august, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Din datele companiei, femeile comandă variantele de meniuri de 1.000 și 1.500 kcal în proporție de peste 60%, în timp ce bărbații aleg meniuri cu un număr mai mare de calorii, peste 1.500 Kcal, alegerea lor fiind determinată și de tipul de activitate zilnică.
În luna martie, compania a lansat meniuri cu mai puține mese și cu un preț mai scăzut, cum a fost ComfortBox ce a inclus două mese și o gustare.
În ceea ce privește obiceiurile de consum observate de la debutul pandemiei, adresele de livrare ale clienților au migrat din zona de business în zona de rezidențial, a crescut numărul livrărilor în zonele limitrofe, iar cei mai mulți dintre aceștia au ales plata online cu cardul pentru meniurile comandate.