LifeBox a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 5 milioane euro

Box-urile Optim, Sport și Veggie-Fish au înregistrat cele mai multe vânzări în România, în timp ce în Ungaria conceptul FrissBox a înregistrat o creștere medie de 40% de la lună la lună.

Meniurile Optim, Vegan și Sport au fost cele mai comandate în 2021, dar și cele lansate ulterior, precum veggie și dairy-free, urcă rapid în topul preferințelor consumatorilor din Budapesta.

Anul trecut, LifeBox și-a mutat activitatea într-o nouă unitate în București, la APACA, pentru care compania a alocat o investiție totală de peste 900.000 euro.

LifeBox lansează o nouă gamă de produse

LifeBox lansează o nouă gamă de preparate sănătoase, disponibile exclusiv pentru livrare prin Tazz, în prima etapă a proiectului fiind efectuate exclusiv în proximitatea unității de producție din București.

Gama LifeGO cuprinde peste 20 de preparate individuale, diferite de produsele și meniurile LifeBox.

Prețurile preparatelor listate pornesc de la 19,99 lei pentru felurile principale, 15,99 lei pentru supe, 26,99 lei pentru boluri vegane cu opțiuni de extra-ingrediente sau 10,99 lei pentru deserturi.

CITEȘTE ȘI: LifeBox: comenzile de meniuri pentru slăbit au crescut cu 50% lunar

- Publicitate -

1 din 7 români consideră că deșeurile de plastic din natură au devenit o problemă majoră

Deșeurile din plastic aruncate în natură – în păduri, ape sau pe marginea drumului – sunt considerate una dintre...

Românii au nevoie de o sumă mai mare decât salariul mediu anual mediu ca să-și permită o mașină SH

După analizarea piețelor de mașini second hand din 23 de țări europene, s-a constatat că, în medie, este nevoie...