All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

miercuri | 2 decembrie | 2020
-1.1 C
București

Lidl a strâns 300.000 de lei în campania

Lidl a strans 300.000 de lei pentru copii
Lidl a strans 300.000 de lei pentru copii

Campania “Zâmbet de copil”, desfășurată de compania Lidl în perioada 06 decembrie 2012 – 07 ianuarie 2013, pentru sprijinirea copiilor din comunităţile sărace din România a reușit să adune suma de 300.000 de lei. 

Fondurile colectate vor asigura pe durata unui an școlar hrana zilnică pentru aproximativ 250 de copii din centrele educaționale ale Salvati Copiii din orașele: București, Cluj, Constanța, Iași, Petrila, Reșița, Târgoviște, Târgu Mureș, Timișoara, precum și pentru familii provenind din comunități defavorizate.

- PUBLICITATE -

“Suntem recunoscători tuturor acelora care s-au gândit că printr-un simplu gest pot schimba viaţa copiilor în bine! În centrele educaționale Salvați Copiii, beneficiarii primesc sprijin în educație, dar şi hrană. Mulțumim tuturor donatorilor, companiei Lidl şi angajaţilor săi pentru sprijinul oferit prin Campania Zâmbet de copil”, a declarat doamna Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii..

“Dorim să le mulțumim atât clienților cât și angajaților care au susținut financiar această inițiativă și care, prin acest gest, au demonstrat că împreună pot aduce un zâmbet pe chipurile copiilor aflați într-o situație dificilă. Apreciem enorm sprijinul lor și angajamentul față de compania noastră și de acțiunile desfășurate. Vom continua să susţinem organizaţia Salvați Copiii în eforturile acesteia de a promova respectarea drepturilor copiilor, de a asigura accesul la educaţie, dar şi la hrana zilnică a acestora.”, a declarat din partea Lidl România Georgiana Tugearu, PR Manager.

Campania “Zâmbet de copil” a debutat în urmă cu doi ani, cu proiectul pilot «Participă la miracolul de Crăciun» care s-a desfășurat în luna decembrie 2011 în toate magazinele Lidl din București și din țară. Anul trecut, campania a reușit să strângă peste 150.000 de lei, bani care au ajuns la peste 200 de copii din centrele Salvați copii și la 500 de familii, sub forma unor pachete cu alimente și produse igienico-sanitare.

Prin această campanie, Lidl România în parteneriat cu Salvați Copiii, și-a propus susținerea combaterii sărăciei în rândul copiilor. Conform ultimelor statistici, România este țara cu cel mai mare risc de sărăcie infantilă din Uniunea Europeană, cu o rată de 32.9% – conform Eurostat (în 2011).
În România, copiii sunt mai afectați de sărăcie extremă în comparație cu populația generală, cei între 0 si 14 ani reprezentând peste un sfert din totalul persoanelor afectate de sărăcie extremă (Min. Muncii, “Raportul privind incluziunea socială în România în anul 2010”). UNICEF şi Banca Mondială estimau în anul 2009 că un număr de peste 350.000 de copii vor trăi în condiţii de sărăcie absolută.

În cei 22 de ani de când promovează drepturile copilului în România, organizația Salvați Copiii a inclus peste 750.000 de copii în programe educative, de protecție și de asistență socio-educațională. Mai multe detalii despre activitatea organizației pot fi accesate pe site-ul www.salvaticopiii.ro.

 

- PUBLICITATE -