Lidl și clienții săi au donat aproape 130.000 euro pentru Hospice Casa Speranței

Campania de donații la casele de marcat din magazinele Lidl – „Menţine vie speranţa”, dedicată susținerii misiunii HOSPICE Casa Speranței, a dus la strângerea unui total de 103.352 de euro, sumă pe care compania a suplimentat-o cu 25.000 de euro.

Din dorința de a continua sprijinul acordat organizațiilor ce dezvoltă proiecte în scopuri umanitare, Lidl lansează o nouă campanie, în parteneriat cu Asociația Lindenfeld – programul educațional Ajungem MARI. Inițiativa, activă în perioada ianuarie-martie 2016, poartă numele „Cu ajutorul tău Ajungem MARI”.

Rezultatele campaniei „Menţine vie speranţa”

În perioada iunie – decembrie 2015, clienții și angajații Lidl au putut dona în magazinele din toată țara, în cadrul campaniei „Menţine vie speranţa”. Prin fondurile colectate – 103.352 de euro – și suplimentate de Lidl cu 25.000 euro, donatorii au contribuit la susţinerea serviciilor de îngrijire paliativă acordate gratuit de HOSPICE Casa Speranţei pacienţilor copii şi adulţi care suferă de boli incurabile.

Organizația acordă îngrijire medicală pentru pacienți, sprijin social și consiliere psiho-emoțională și spirituală pentru aceștia și familiile lor. Serviciile sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere.

„Totalul de 128.352 EUR, colectat cu ajutorul clienților și angajaților Lidl, se va traduce în servicii specifice pe care fundația le va acorda pentru un număr de 100 de pacienți adulți și 75 de pacienți copii. Aceștia vor beneficia gratuit de internare și servicii de îngrijire paliativă, oferite în cadrul unităților HOSPICE. Transmitem mulțumiri tuturor celor care, prin campania „Menține vie speranța”, au contribuit la susținerea activității noastre”, a declarat Alex Pădureanu, Director Executiv HOSPICE Casa Speranței.

„În ultimii ani, casele de marcat din magazinele noastre au devenit nu doar o platformă de colectare de fonduri pentru diverse cauze sociale, ci și un instrument pentru clienții și angajații Lidl care doresc să se implice activ în soluționarea diferitelor nevoi ale comunității.  Ne bucurăm că am putut fi din nou alături de pacienții aflați în grija HOSPICE Casa Speranței și, în următoarele luni, ne îndreptăm eforturile către Asociația Lindenfeld. Programul educațional Ajungem MARI are nevoie de susținerea noastră pentru a reuși să ofere sprijin unui număr de 1.500 de copii din centre de plasament și din medii defavorizate, din București și alte 24 județe. Le mulțumim clienților și angajaților Lidl pentru solidaritatea de care au dat dovadă de fiecare dată și ne-am bucura să îi avem alături și în cadrul acestei inițiative”, a declarat Maria Pârvuleasa, PR&CSR Manager Lidl România.

O nouă campanie de donații la casele de marcat Lidl

„Cu ajutorul programului educațional Ajungem Mari, peste 1.500 de copii și tineri cu vârste cuprinse între 3 și 19 ani, din centre de plasament și medii defavorizate din București și din alte 24 de județe, vor descoperi ce înseamnă să învețe cu bucurie și curiozitate. Mai mult, aceștia vor găsi îndrumare pentru a se putea dezvolta personal și profesional. Un număr de 1000 de voluntari le sunt prieteni, profesori și modele, alături de care să lupte pentru un viitor mai bun. Aceștia îi vizitează săptămânal pe copiii și tinerii din centre, susținând cursuri și ateliere interactive care îi ajută să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și îi încurajează, astfel, să fie creativi și să își exprime emoțiile. Împreună cu clienții Lidl îi vom putea ajuta pe copii să se îndrăgostească de viață!”, a declarat Iarina Ștefănescu, director și fondator Ajungem MARI.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...