Lidl schimbă ambalajul produselor din carne proaspătă de la furnizorii români

Lidl va ambala produsele din carne proaspătă de la furnizorii români într-o caserolă inovatoare, ce folosește semnificativ mai puțin plastic.

Noile tipuri de caserole, reciclabile, vor fi introduse, treptat, începând cu luna aprilie.

Față de soluțiile folosite anterior, în funcție de dimensiunea caserolei, procentajul cu care se reduce consumul de plastic pentru ambalarea fiecărui articol variază de la 17% la 40%.

Caserolele beneficiază de un design inovator, cu folie de tip Easy Open, pentru o desigilare facilă și ambalează produsele din interior în atmosferă protejată.

Acestea integrează o serie de alveole sub formă de fagure, ce colectează lichidul din carne și o serie de proeminențe cilindrice, care împiedică contactul direct al produsului cu lichidul.

Pentru produsele din carne roșie (vită, oaie și porc) compania înlocuiește absorbantul clasic cu un nou tip de absorbant celulozic, care are capacitatea de a fi reciclat.

- Publicitate -

Marea majoritate a românilor consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună

Peste 80% dintre români consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună, consolidându-i poziția ca aliment de...

3 din 4 români ar vrea să-și renoveze locuința în 2025. Buget mediu de 9.000 de lei

Renovarea locuinței este o prioritate pentru mulți dintre români în acest an, arată un studiu Raiffeisen Bank. 3 din...