.
.

Declaraţie Lidl: „Clienţii sunt o prioritate pentru Lidl, motiv pentru care luăm în permanenţă măsuri suplimentare de verificare a produselor.

Vă informăm că am retras o parte din apa minerală Saguaro de 2L furnizată de unul dintre producătorii noştri.

Motivul pentru retragerea apei a fost etichetarea greşită privind descrierea sursei de îmbuteliere a apei.

Putem confirma prin intermediul buletinelor de analiză puse la dispoziţie de producător, că apa minerală Saguaro de 2L nu prezintă probleme de calitate.

Apa minerală Saguaro de 2L este furnizată de unul dintre primii trei producători de apă minerală din România. Responsabil pentru informaţiile conţinute de etichetă şi procesul efectiv de etichetare este producătorul. Acesta din urmă a declarat că va remedia în cel mai scurt timp cu reprezentanţii ANPC neconcordanţele informaţiilor conţinute de etichetă.

După remedierea neconcordanţelor privind etichetarea, apa minerală Saguaro de 2L de la respectivul producător se va regăsi spre vânzare în toate magazinele Lidl din ţară.”

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...