Lidl lansează pe 22 noiembrie prima Săptămână Sibiană, dedicată furnizorilor de tradiție din regiune, precum Scandia, Casa Sibiană sau Grewe.
De la intrarea pe piața din România, relațiile cu producătorii locali au fost o prioritate pentru Lidl, unul dintre obiectivele sale de responsabilitate socială fiind dezvoltarea unor parteneriate pe termen lung cu aceștia. Ca parte din acest demers Lidl susține Programul Sibiu- Regiune Europeană Gastronomică 2019, care își propune să facă această regiune cunoscută la nivel european prin produsele tradiționale și locale, prin modul în care cultura și creativitatea permit îmbinarea armonioasă a trecutului cu viitorul, contribuind astfel la o poziționare mai bună a Sibiului în piețele de producție și consum, dar și la completarea și diversificarea experienței turiștilor în această zonă.
Săptămâna Sibiană va aduce pe rafturile magazinelor din toată țara produse tradiționale din regiune, de la furnizori locali, ambalate în cutii cu un design special realizat pentru această ocazie. Printre specialitățile pe care românii le pot găsi în Săptămâna Sibiană se numără pate-uri sau preparate precum ciolan cufasole, gulaș de vită, tochitură de porc ori sărmăluțe în foi de varză sau viță produse de Scandia.
De la Casa Sibiană, clienții Lidl vor găsi în magazine bunătăți precum telemeaua de vacă proaspătă sau maturată, brânza frământată de vacă sau zacuscă de vinete. Săptămâna Sibiană include și produse de panificație, precum cele de la Boromir, cum este turta dulce de Sibiu cu scorțișoară saucea clasică ori hencleș de la Grewe, un preparat tradițional din Transilvania.