Lidl lansează proiectul „100 de Români”

Construcția unui viitor sustenabil este măsurată de Lidl și de Ambasada Sustenabilității în România prin „100 de Români”.

„100 de Români” este un audit statistic care răspunde la întrebarea „Dacă România ar fi o comunitate formată din 100 de oameni, cum ar fi ei?”. Cât de educați sau cât de săraci? Cum ar arăta viața lor? Ce este bine și ce este rău în România la 100 de ani?

Lansarea proiectului a avut loc în cadrul unui eveniment desfășurat la sediul Ambasadei Sustenabilității, un spațiu ce facilitează dialogul social despre sustenabilitate și o comunitate responsabilă.

Proiectul este susținut de Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă din cadrul Guvernului României și cuprinde o colecție de 100 de infografii, cu date statistice conectate cu Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Organizației Națiunilor Unite (ONU) și împărțite în categorii relevante pentru societatea românească: Demografic, Familie, Sărăcie, Venituri, Credite și Economii, Locuință, Transport, Angajați, Tehnologie, Mediu, Educație, Sănătate, Cultură și Copii.

Proiectul oferă prin aceste infografii un suport informațional accesibil oricui își propune să contribuie la un viitor mai bun pentru România.

Cele peste 100 de infografice pot fi descărcate gratuit de pe site-ul www.100deromani.ro, și sunt însoțite de o animație cu cele mai importante date statistice din proiect.

- Publicitate -

Sistemul de plăți BLIK a primit autorizație de la Banca Națională a României

Procesatorul polonez de plăți BLIK a obținut autorizația de funcționare din partea Băncii Naționale a României. În primă fază,...

EVOLOR inaugurează o nouă fabrică pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea

EVOLOR inaugurează o nouă unitate de producție pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea, pe locația fostei fabrici Chempro, achiziționată...