Lidl lansează marca proprie de ciocolată sustenabilă Way To Go

Lidl extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go, certificată Fairtrade.

Cacaua folosită pentru rețeta acestui produs provine 100% din culturi sustenabile din Ghana.

Lidl achiziționează toată cacaua pentru producția ciocolatei Way To Go de la organizația de mici fermieri Kuapa Kokoo din Ghana.

Fiecare tabletă de ciocolată vândută contribuie la susținerea producției durabile de cacao, prin două prime oferite fermierilor de către Fairtrade și Lidl.

Ciocolata Way To Go este disponibilă în magazinele Lidl din România în patru sortimente: cu lapte, neagră, cu sare de mare și caramel, cu nuci pecan și nucă de cocos.

Lansarea ciocolatei Way to Go se alătură și altor demersuri ale companiei pentru susținerea cultivării durabile a cacauei.

În 2012, retailerul a demarat proiectul PROCACAO, prin care a înființat o școală agricolă pentru cultivarea sustenabilă de cacao în Coasta de Fildeș.

Proiectul a reușit să devină independent în 2019, după ce a fost finanțat timp de opt ani. Peste 18.000 de fermieri de cacao și familiile lor au beneficiat de acest program până acum.

- Publicitate -

Cum îți poți finanța propria afacere

Dacă ți-ai dorit de mult timp să devii antreprenor, însă lipsa de capital te-a ținut pe loc, trebuie să...

Piața hotelieră din București a continuat să recupereze scăderile din pandemie

Rata de ocupare a hotelurilor din București a crescut anul trecut la 66% comparativ cu 61% în 2022, însă...