Lidl introduce un sortiment de produse neutre din punct de vedere climatic

Lidl introduce în ofertă sortimentul de produse marcă proprie, neutre din punct de vedere climatic.

Articolele sub marca proprie Vemondo, Next Level și anumite articole precum cosmeticele Cien Nature sau produsele de curățenie W5 Eco, sunt comercializate deja ca neutre din punct de vedere climatic.

Mai mult, din 26 iulie, ca parte a unei promoții săptămânale, clienții vor putea găsi sub mărcile Vemondo și Cien Nature și mai multe produse neutre climatic în oferta Lidl.

Acestea se adaugă produselor organice și certificate Fairtrade, produselor ce înlocuiesc carnea și produselor alimentare regionale locale.

Numai produsele precum alimentele vegetariene și vegane, sau produsele reciclabile se califică pentru sortimentul Lidl de produse neutre din punct de vedere climatic.

În același timp, pentru a contribui la protejarea climei, clienții pot alege și produse regionale locale, precum cele din gama marcă proprie Cămara Noastră.

- Publicitate -

Peste 1.000 de camere de hotel noi vor fi disponibile în București până în 2027

Până în 2027 Bucureștiul ar putea avea aproximativ 1.000 de camere noi, reprezentând hoteluri pe toate segmentele, de la...

Salariile medii s-au triplat de la aderarea României la Uniunea Europeană

De la momentul aderării României la Uniunea Europeană, dar în special în ultimii 8 ani, salariile din România au...