Lidl introduce un sortiment de produse neutre din punct de vedere climatic

Lidl introduce în ofertă sortimentul de produse marcă proprie, neutre din punct de vedere climatic.

Articolele sub marca proprie Vemondo, Next Level și anumite articole precum cosmeticele Cien Nature sau produsele de curățenie W5 Eco, sunt comercializate deja ca neutre din punct de vedere climatic.

Mai mult, din 26 iulie, ca parte a unei promoții săptămânale, clienții vor putea găsi sub mărcile Vemondo și Cien Nature și mai multe produse neutre climatic în oferta Lidl.

Acestea se adaugă produselor organice și certificate Fairtrade, produselor ce înlocuiesc carnea și produselor alimentare regionale locale.

Numai produsele precum alimentele vegetariene și vegane, sau produsele reciclabile se califică pentru sortimentul Lidl de produse neutre din punct de vedere climatic.

În același timp, pentru a contribui la protejarea climei, clienții pot alege și produse regionale locale, precum cele din gama marcă proprie Cămara Noastră.

- Publicitate -

LPP a deschis al doilea depozit din România, dedicat vânzărilor online

Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de grupul polonez LPP în țara...

Al doilea Annabella Retail Park se deschide pe 1 august, la Râmnicu Vâlcea

Al doilea strip-mall Annabella Retail Park se va deschide pe 1 august la Râmnicu Vâlcea. Acesta are o suprafață...