Lidl a deschis primele 107 magazine

sursa foto: lidl.ro

Retailerul german Lidl a deschis in 20 iunie primele 107 magazine din Romania. 

Acestea sunt toate magazinele preluate de la Plus Discount în urma tranzacției de circa 100 de milioane de euro, conform unor surse din piață și confirmată în februarie de Consiliul Concurenței.

Evenimentul a avut loc sub deviza “Renovăm magazinul, construim calitatea!” și s-a materializat prin renovarea efectivă a fostelor magazine din rețeaua Plus și prin dezvelirea noii firme pe fiecare dintre ele.

Primitoare şi luminoase, cu spaţii de vânzare încăpătoare şi culoare largi, cu accese rutiere degajate şi cu parcări situate la nivelul solului, magazinele vin în întâmpinarea clienţilor Lidl cu noi sortimente şi produse de calitate superioară.

Instruiţi şi pregătiţi pentru conceptul Lidl, angajaţii le stau mereu la dispoziţie clienţilor care sunt invitaţi sǎ urmărească transformarea magazinelor Lidl.

Lidl achiziţionează şi vinde produse şi servicii în întreaga Europă, cu scopul de a le oferi clienţilor de peste tot, aceleaşi articole de larg consum de cea mai înaltă calitate la preţuri favorabile.

Preţurile avantajoase, obţinute datorită achiziţiilor în cantităţi mari, permit stabilirea unor preţuri finale mereu rentabile pentru client. Preţuri corecte pentru calitate maximă sunt ceea ce aduce Lidl cu sine în fiecare ţară.

Peste 7 milioane de clienţi îşi fac zilnic cumpărăturile în magazinele Lidl din întreaga Europă.

Prin preluarea magazinelor Plus, Lidl intră în Romania și pe segmentul discounterilor, până acum fiind prezent pe piața românească doar cu lanțul de hipermarketuri Kaufland.

În plus, retailerul german are în construcție sau finalizate cateva zeci de magazine noi în intreaga țară, dupa cum Property Buyer a anunțat aici.

Oferta Lidl și alte detalii legate de magazinele companiei pot fi găsite aici.

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...