Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 21 mai a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România ajungând astfel la 186 de magazine.


Noua unitate se deschide în Otopeni, pe Calea Bucureștilor 50B-52, Ilfov, are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1200 m² și dispune de 110 locuri de parcare. Totodată, cu ocazia deschiderii acestui magazin au fost create 18 noi locuri de muncă. Orarul de funcționare al noii unități va fi următorul: între 7:30 și 22:00 de luni până sâmbătă, iar duminica, între 8:00 și 20:00.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Inaugurarea noului magazin Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România.

Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în același timp proaspete, de calitate și la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare țară în care activează, Lidl propune clienților săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franța, Germania, Spania şi alte ţări.

Lidl va continua investiţiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel național. Lidl are în prezent peste 3.800 de angajați în reţeaua de magazine, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 26 de țări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a peste 10.000 de magazine. Având mai mult de 170.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...