În 2020, Lidl a investit 30 milioane lei în dezvoltarea societății, cu scopul de a avea un impact pozitiv pe termen lung în comunități.
Peste 90 de organizații non-guvernamentale au beneficiat de sprijinul Lidl, dintre care 35 în mod direct și alte 59 au fost susținute prin programele de granturi finanțate de retailer.
La finanțarea proiectelor au contribuit și clienții Lidl, cu peste 260.000 de lei, prin donațiile de la casele de marcat.
Pentru a susține combaterea poluării cu plastic, Lidl a investit peste 7,7 milioane de lei în programe dezvoltate împreună cu societatea civilă.
În privința reducerii risipei alimentare, compania a contribuit cu peste 1,5 milioane lei, sprijinind înființarea a două noi Bănci pentru Alimente, în Timișoara și Constanța.
Retailerul a sprijinit și funcționarea întregii rețele ce are 7 bănci funcționale în România (București, Cluj-Napoca, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara și Constanța).
În educație, Lidl a susținut cinci parteneri strategici cu peste 8 milioane lei.
Compania a sprijinit cu peste 8 milioane lei și dezvoltarea infrastructurii serviciilor de urgență.
Dezvoltarea comunităților prin susținerea financiară cu peste 3 milioane lei
Lidl a demarat anul trecut un program de investiții sociale prin care oferă micro-granturi nerambursabile pentru inițiativele locale.
Programul Fondul pentru un viitor mai bun în comunități s-a adresat inițiativelor din 6 localități: Brașov, Buftea, Cluj, Oradea, Vaslui, Brăila.
În total, 49 de proiecte din domeniile educație și mediu au fost alese pentru a răspunde concret nevoilor comunităților.
Printre acestea se numără și 3 proiecte implementate în premieră în comunități: prima grădină comunitară de legume din Oradea, prima școală dotată cu panouri solare din Vaslui și primul curs de alfabetizare digitală din Pata Rât, Cluj.