Lidl a lansat campania – Prețurile scad pe bune

De la 1 iunie, cota de TVA scade de la 24% la 9% pentru toate produsele agroalimentare, iar la Lidl, prețurile scad pe bune. Reducerea TVA-ului le va aduce clienților prețuri cu 12% mai mici și un plus direct în buzunarul lor.

Pentru a-i asigura pe clienți că prețul plătit este cel corect, Lidl demarează o campanie de informare, prin care le explică românilor cum procentul de 15% scăzut din valoarea actuală a TVA-ului se reflectă în noul preț al produsului ca o reducere la raft de 12%.

Astfel, dacă un produs are prețul net de un 1 leu, până acum prețul de vânzare era 1.24 lei ( 0.24 lei  reprezentând TVA-ul). De la 1 iunie, prețul de vânzare pentru același produs este de 1.09 lei (0.09 lei reprezentând TVA-ul), diferența dintre prețul inițial și cel de după reducerea TVA fiind de 15 bani, adică 12%.

Pentru a asigura transparența totală în ceea ce privește reducerea prețurilor prin aplicarea reducerii cotei de TVA, de la 1 iunie, Lidl va afișa la raft atât vechiul preț al produsului, cât și cel nou. O consecință directă și imediată a acestei reduceri, în ceea ce privește strict modul de calculare și afișare a prețurilor, este că vor dispărea prețurile psihologice de tipul „x.99 lei”, excepție făcând produsele aflate în promoție unde intervenția asupra prețului este suplimentară față de simpla reducere a cotei de TVA.

- Publicitate -

Aproape de 200.000 de investitori pe piața de capital din România

Numărul investitorilor pe piața de capital autohtonă a continuat să crească și a ajuns la 191.743 la finalul primului...

TAROM vinde bilete de avion la prețuri speciale, începând de la 125 euro

În perioada 14-16 iunie 2024 compania aeriană TAROM dă startul unei oferte cu tarife începând de la 125 euro...