Lidl a lansat campania – Prețurile scad pe bune

De la 1 iunie, cota de TVA scade de la 24% la 9% pentru toate produsele agroalimentare, iar la Lidl, prețurile scad pe bune. Reducerea TVA-ului le va aduce clienților prețuri cu 12% mai mici și un plus direct în buzunarul lor.

Pentru a-i asigura pe clienți că prețul plătit este cel corect, Lidl demarează o campanie de informare, prin care le explică românilor cum procentul de 15% scăzut din valoarea actuală a TVA-ului se reflectă în noul preț al produsului ca o reducere la raft de 12%.

Astfel, dacă un produs are prețul net de un 1 leu, până acum prețul de vânzare era 1.24 lei ( 0.24 lei  reprezentând TVA-ul). De la 1 iunie, prețul de vânzare pentru același produs este de 1.09 lei (0.09 lei reprezentând TVA-ul), diferența dintre prețul inițial și cel de după reducerea TVA fiind de 15 bani, adică 12%.

Pentru a asigura transparența totală în ceea ce privește reducerea prețurilor prin aplicarea reducerii cotei de TVA, de la 1 iunie, Lidl va afișa la raft atât vechiul preț al produsului, cât și cel nou. O consecință directă și imediată a acestei reduceri, în ceea ce privește strict modul de calculare și afișare a prețurilor, este că vor dispărea prețurile psihologice de tipul „x.99 lei”, excepție făcând produsele aflate în promoție unde intervenția asupra prețului este suplimentară față de simpla reducere a cotei de TVA.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Cum să alegi conectorii potriviți pentru doze electrice în funcție de proiectul tău

Alegerea conectorilor potriviți pentru dozele electrice este un pas esențial în orice proiect de instalație electrică, fie că este...