Leroy Merlin Colosseum, remodelat după o investiție de 3,5 milioane euro

Leroy Merlin a finalizat procesul de remodelare a primului său magazin de pe piața locală, din Parcul Comercial Colosseum, București. Reamenajarea a durat aproape un an și a necesitat o investiție totală de 3,5 milioane euro.

O dată cu noul format, suprafața totală de vânzare a magazinului, atât din interior, cât și din exterior, este acum de aproximativ 15,000 de metri pătrați.

Zona de Drive In măsoară 4,000 de metri pătrați, cu o extindere de 2,000 de metri pătrați pentru partea de aprovizionare. Mai mult, Leroy Merlin Colosseum oferă și 600 locuri de parcare.

Raioanele au fost grupate pe mai multe categorii, precum proiect, dedicat bucătăriei și sanitarelor, deco și tehnic, cu unelte și soluții de electricitate și grădină.

De asemenea, a fost creată o intrare separată spre zona tehnică, dedicată, pentru meseriași și profesioniști, iar zona de Drive In permite, în continuare, accesul cu mașina pentru achiziționarea materialelor de construcții.

Estimările retailerului arată că remodelarea va crește numărul de clienți ai magazinului cu aproximativ 10-15% și va crește cifra de afaceri cu aproximativ 15-20%, accentuată de comenzile online și telefonice.

Leroy Merlin are 21 de magazine și aproape 3500 de angajați în 15 orașe București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, Târgoviște și Arad.

CITEȘTE ȘI: S-a deschis primul magazin Leroy Merlin din Ploiești

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

LPP a deschis al doilea depozit din România, dedicat vânzărilor online

Unitatea de 40.000 mp din România este al doilea centru de fulfillment gestionat de grupul polonez LPP în țara...

Al doilea Annabella Retail Park se deschide pe 1 august, la Râmnicu Vâlcea

Al doilea strip-mall Annabella Retail Park se va deschide pe 1 august la Râmnicu Vâlcea. Acesta are o suprafață...