Lensa Pitești, al nouălea magazin al rețelei, se deschide în 18 martie

Lensa deschide pe 18 martie, la Piteşti, cel de-al nouălea showroom din țară Lensa Pitești are o suprafaţă de 175 mp și două cabinete oftalmologice.

Magazinul de optică din Piteşti expune produse ale brandurilor Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid.

Gama de lentile de vedere şi de contact cuprinde nume precum Essilor, Hoya, Zeiss şi Alcon.

Lensa a investit 700.000 euro în reţeaua de magazine la nivel naţional şi vrea să deschidă alte șase unități anul acesta.

Primele magazine fizice au fost deschise în Bucureşti şi Cluj, iar din 2020 au urmat cele din Timişoara, Iaşi, Constanţa, Craiova, Braşov. 

- Publicitate -

Scădere puternică a tranzacțiilor imobiliare în București după primele patru luni din 2025

De la începutul anului 2025, au fost realizate 15.000 de tranzacții imobiliare, cu aproape 12% sub numărul tranzacțiilor realizate...

Afacerile Lidl în România s-au apropiat de pragul de 5 miliarde euro în 2024

Lidl a încheiat anul calendaristic 2024 cu o cifră de afaceri consolidată de peste 24,6 miliarde lei (4,89 miliarde...