Venitul anual al grupului Lego a crescut cu 27% prin comparație cu anul 2020, în timp ce vânzările au crescut cu 22% în același interval.
Profitul anual al grupului a atins valoarea de 17 miliarde DKK, în creștere cu 32% față de 2020.
Și profitul net al grupului a crescut, ajungând la 13,3 miliarde DKK în 2021, față de cele 9,9 miliarde DKK înregistrate în 2020.
Pe parcursul anului 2021, Lego a deschis 165 magazine la nivel global, dintre care peste 90 magazine doar în China.
Astfel, rețeaua gloablă la finele anului 2021 număra 832 magazine.
Mai mult, grupul a anunțat planurile de extindere a rețelei sale de producție printr-o investiție de 1 miliard dolari în inaugurarea unei fabrici noi în Vietnam.
Situată în apropierea orașului Ho Chi Minh, fabrica va fi prima facilitate de producție din rețeaua Lego care atinge nivelul neutru de emisii de carbon.