Lefties a inaugurat un magazin în proiectul mixed-use Iulius Town Timișoara, primul proiect din România care integrează toate brandurile din portofoliul Inditex: ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home și Lefties.
Magazinul Lefties Iulius Town are o suprafață de 5.000 mp și înglobează cele mai noi trenduri digitale din retail: cabine de probă inteligente, casele Easy Pay, stații dedicate pentru returnarea articolelor achiziționate și secțiunea de personalizare a articolelor de îmbrăcăminte și accesoriilor.
Magazinul introduce un sistem inovator de organizare în zona cabinelor de probă, care reduce timpii de așteptare. Dacă gradul de ocupare depășește 50%, sistemul activează automat un număr de ordine, permițând clienților să continue cumpărăturile până când se eliberează o cabină de probă.
Notificările sunt trimise prin intermediul aplicației Lefties sau printr-un bilet imprimat atunci când cabina de probă devine disponibilă. Cabinele de probă sunt dotate, de asemenea, cu un carusel pentru returnări.
Sistemul de plată Easy Pay folosește tehnologia RFID pentru a scana instant articolele pe care clienții le selectează pentru achiziție și permite plăți prin numerar, card sau telefon mobil.
Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de 442 de milioane de euro, Iulius Town Timișoara oferă 102.000 mp retail, 450 de magazine, cafenele şi restaurante, 12 săli de cinema, centru de fitness și 4 clădiri de birouri.
CITEȘTE ȘI: Zara pop-up store pentru comenzile online
MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESS| ȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |