Hercule, lanțul de restaurante grecești de tip fast-food, anunță extinderea la nivel național după investiții de 1 milion euro, până la finele anului viitor.
Rețeaua se va mări cu două noi unități în 2018 și cu alte nouă pe parcursul lui 2019.
Restaurantele vor fi deschise atât în București, cât și în câteva dintre cele mai mari orașe din țară, iar suma necesară pentru deschiderea unei unități se ridică la minimum 37.500 euro.
În prezent, rețeaua Hercule are trei unități, în Buzău, Reșița și Vaslui
Extinderea va avea loc în două etape, în prima dintre ele fiind vizate Iași, Suceava și Bacău, iar în cea de a doua, Arad, București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța. Oradea, Sibiu și Timișoara. În toate aceste unsprezece orașe, reprezentanții Hercule au ca prim obiectiv găsirea partenerilor pentru încheierea unor contracte în sistem de franciză.
Hercule este un lanț de restaurante fast-food, care promovează conceptul de tavernă tipic grecească, cu preparate și atmosferă specifice. Printre cele mai solicitate produse din meniu se numără diversele tipuri de gyros, souvlaki, salata cu brânză halloumi, toate asezonate cu sosuri din legume cultivate natural. Unul dintre cele mai apreciate tipuri de sos este tzatziki, servit alături de gyrosul din carne de porc, o rețetă foarte apreciată în insulele elene.
Rețeaua Hercule își propune să aducă preparate grecești extrem de populare și foarte apreciate de românii pentru care Grecia este o destinație preferată de vacanță, în cât mai multe orașe din țară și la prețuri foarte accesibile.