Captain Bean, un lanț de cafenele din Cluj-Napoca, a încheiat anul 2020 cu o rețea de 17 unități, dintre care 10 deschise anul trecut în sistem de franciză, la nivel național.
Pentru acest an, fondatorii afacerii mizează pe 50 de noi locații, atât francize, cât și unități proprii, estimând o cifră de afaceri de 5 milioane lei.
Pe lângă cele 7 locații deja existente în Cluj, rețeaua s-a extins anul trecut cu încă 10 noi francize în Oradea, Câmpina, Târgu Mureș, Baia Mare, București, Cluj, Craiova și Tulcea.
Pentru anul în curs, planurile de expansiune vizează 36 de noi francize la nivel național și 15 unități proprii în orașe cu potențial din Transilvania.
Investiția într-o franciză Captain Bean pornește de la 17.000 euro
Taxa de franciză este de 5000 euro, sumă ce include training de specialitate, design-ul spațiului, consultanță financiară și antreprenorială, precum și suport operațional și strategic pe întreaga perioadă a contractului.
Pe lângă această taxă, mai sunt necesare investițiile în echipament și stand/locație, bugetul total inițial ajungând, în funcție de spațiu și concept, la cca. 17.000 euro.
Două variante de locații Captain Bean
O franciză poate fi dezvoltată în două variante, Captain Bean Gallery, concept pentru centrele și galeriile comerciale și pentru care este necesară o suprafață de 6-8 mp și Captain Bean Coffee Shop pentru care necesarul de spațiu variază între 25-40 mp.