Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, a ajuns la peste 820 de magazine și țintește un număr de 1100 până la finalul anului 2019.
În prezent, rețeaua este răspândită pe întreg teritorul țării, cu 40% din magazinele LaDoiPași poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. Retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.
Pentru a susține dezvoltarea accelerată a rețelei, METRO a inițiat în urmă cu peste un an un program amplu care integrează campanii de marketing, remodelări de magazine, training pentru forța de vânzări și instrumente de management al afacerii.
Programul continuă și în 2019 cu o nouă campanie de marketing, prin care retailerul aduce în prim-plan rolul antreprenorilor de magazine în dezvoltarea rețelei și a comunității din care fac parte. Astfel, campania „Suntem de-ai locului” capitalizează pe relația dintre proprietarii de magazine LaDoiPași și clienții din comunitatea în care își desfășoară activitatea. Încrederea și familiaritatea sunt atributele pe care clienții le apreciază cel mai mult.
Modelul LaDoiPași
LaDoiPași propune un model de business independent și durabil, care reflectă deopotrivă așteptările clienților și nevoile antreprenorilor, numitorul comun fiind comunitatea locală. Rețeaua mizează pe nevoile în schimbare ale consumatorilor, care caută tot mai mult magazinele de proximitate, cu servicii extinse, unde să se simtă confortabil.
Prin afilierea la franciza LaDoiPași, proprietarii de magazine au acces la consultanță pe toate zonele afacerii (branding, sortiment diversificat de produse, prețuri competitive, transfer de know-how, echipamente moderne și comunicare integrată de marketing). Toate aceste elemente aduc avantaje multiple, inclusiv clientului final care se bucură de o experiență plăcută de cumpărare. În plus, proprietarul poate implementa propriile idei, de la produse la servicii sau sprijin oferit oamenilor din comunitate, in linie cu standardele francizei.