Reteaua „La Doi Pasi”, franciza detinuta de Metro, a ajuns la 200 de magazine. Incepand cu luna martie 2012, peste 120 magazine de pe piata romaneasca s-au alaturat francizei de comert traditional, adaugandu-se celor 80 magazine „La Doi Pasi” deja functionale la acel moment.
Fiecare magazin poarta insemnele francizei si este amenajat conform standardelor de merchandising, impuse de specialistii Metro Cash & Carry Romania.
Cele mai multe magazine „La Doi Pasi” au fost inregistrate in regiunea de nord, cu 70 de magazine, fiind urmata de regiunea de vest cu 68 de magazine si zona de sud cu 62 de magazine.
„Este o evolutie la care ne asteptam, avand in vedere succesul magazinelor pilot implementate anterior si numarul mare de solicitari primite, in special dupa evenimentul Metro Expo. Suntem increzatori in succesul acestui program, tocmai pentru ca a fost conceput in asa maniera incat sa reprezinte un suport real pentru micii comercianti independenti si suntem mandri de faptul ca avem deja una dintre cele mai mari retele, ca si numar de magazine, la doar doua luni de la anuntarea conceptului pe piata.”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienti MetroCash & Carry Romania.
Franciza „La Doi Pasi” ofera revanzatorilor sansa de a face parte dintr-o retea nationala de acest gen, beneficiind de numeroase avantaje care ii ajuta in cresterea competitivitatii pe piata (de exemplu: cursuri de instruire, consultanta pe toata perioada desfasurarii parteneriatului si asistenta in programele de marketing, toate oferite de catre Metro Cash & Carry Romania).
Spre deosebire de modelele obisnuite de franciza, programul „La Doi Pasi” permite proprietarilor de magazine sa-si pastreze independenta financiara si operationala, pe durata intregii colaborari.