Koton deschide cel mai mare magazin al rețelei

Astăzi, 13 februarie, Koton deschide cel mai mare magazin al rețelei, în București Mall.

Magazinul Koton s-a mutat la parter și a fost extins, ocupând acum o suprafață de 1.640 metri pătrați. În relocarea și extinderea magazinului aflat în București Mall s-au investit peste 500.000 de euro, potrivit directorului general al Koton România, Burak Akbulat.

În urma investiției, Koton intenționează să-și mărească cifra de afaceri pe metru pătrat cu 37% și cifra de afaceri lunară medie de 3,2 ori.

În ziua inaugurării se vor lansa și colecții noi: Kids, Denim, Lingerie și Sportswear.

Mai mult, reducerile din noul magazin ajung până la 70%, iar cu ocazia Valentine’s Day, retailerul va lansa aplicația Valentine’s Day Focal Point și va inaugura noile vitrine ale brandurilor Koton și Olé.

Koton a deschis primul magazin din România în București Mall în 2007, iar acesta a rămas o ancoră a primului centru comercial modern din România. Extinderea și mutarea magazinului Koton fac parte din strategia de dezvoltare a București Mall.

- Publicitate -

Cât de pline sunt mijloacele de transport în comun din București? Poți vedea pe Google Maps

De astăzi, călătorii pot vedea în timp real, în aplicaţia Google Maps, gradul de încărcare al mijloacelor de transport...

Continental Tires Timișoara închiriază un depozit pentru stocarea anvelopelor

VGP anunță finalizarea celei de-a 8-a clădiri din VGP Park Timișoara odată cu livrarea depozitului către Continental Tires Timișoara,...