Astăzi, 13 februarie, Koton deschide cel mai mare magazin al rețelei, în București Mall.
Magazinul Koton s-a mutat la parter și a fost extins, ocupând acum o suprafață de 1.640 metri pătrați. În relocarea și extinderea magazinului aflat în București Mall s-au investit peste 500.000 de euro, potrivit directorului general al Koton România, Burak Akbulat.
În urma investiției, Koton intenționează să-și mărească cifra de afaceri pe metru pătrat cu 37% și cifra de afaceri lunară medie de 3,2 ori.
În ziua inaugurării se vor lansa și colecții noi: Kids, Denim, Lingerie și Sportswear.
Mai mult, reducerile din noul magazin ajung până la 70%, iar cu ocazia Valentine’s Day, retailerul va lansa aplicația Valentine’s Day Focal Point și va inaugura noile vitrine ale brandurilor Koton și Olé.
Koton a deschis primul magazin din România în București Mall în 2007, iar acesta a rămas o ancoră a primului centru comercial modern din România. Extinderea și mutarea magazinului Koton fac parte din strategia de dezvoltare a București Mall.