Retailerul român Komoder, producător de fotolii de masaj, vrea să deschidă noi magazine în Spania și Austria.
În 2021, cea mai mare investiție într-un spațiu de showroom a fost de 250.000 euro, la Rotterdam (Olanda). Alte showroom-uri s-au deschis la Pecs (Ungaria), Lyon (Franța), Londra și București.
Anul acesta, Komoder a deschis un showroom la Marbella, în Spania, și urmează să mai deschidă un magazin la Viena, în Austria.
Compania a ajuns la o cifră de afaceri a fost de 7,5 milioane euro, iar media vânzărilor lunare pentru anul 2021 se ridică la 650.000 euro.
Pentru 2022, Komoder estimează o cifră de afaceri de 9,5-10 milioane euro, mai ales după extinderea din afara țării și investițiile în logistică și serviciul de livrare și montaj.
Vânzarea medie ajunge la 2.000 euro, iar cele mai vândute modele sunt VICTORIA II și FOCUS II.
Compania a dezvoltat și un soft prin care se pot actualiza produsele Komoder remote, cum este cazul fotoliului Komoder LUXURY II.
Acesta se poate diagnostica și reseta de la distanță prin update-uri regulate, iar o astfel de dezvoltare va fi implementată și pentru celelalte produse din gama medie și premium.