KIKO MILANO deschide un nou pop-up store în centrul comercial AFI Cotroceni

Compania italiană intenționează să își continue expansiunea regională, identificând noi oportunități de retail în zonele urbane cheie din România

KIKO MILANO, cel mai mare brand de machiaj din Italia și parte a portofoliului Fais Group, își continuă expansiunea în România prin deschiderea unui nou pop-up store în centrul comercial AFI Cotroceni din București.

Odată cu această ultimă deschidere, KIKO MILANO operează acum trei magazine în capitala României. Prima unitate a fost lansat în ParkLake Shopping Center din cartierul Titan, urmat de o a doua locație în Mega Mall Pantelimon.

Noul magazin pop-up oferă o selecție curată a celor mai bine vândute produse de machiaj și îngrijire a pielii, inclusiv colecții de sezon. Spațiul a fost conceput pentru a reflecta valorile de bază ale brandului: incluziune, creativitate și auto-exprimare, oferind vizitatorilor o experiență de cumpărături interactivă.

CITEȘTE ȘI | Vânzările din AFI Cotroceni ajung la 120 de milioane de euro

- Publicitate -

Magazinul La Cocoș va înlocui Carrefour în centrul comercial Supernova Pitești

Grupul austriac Supernova anunță că, la sfârșitul acestei veri, brandul românesc La Cocoș va deschide un magazin de mari...

Altex a construit de la zero un magazin în orașul Sebeș, județul Alba

Altex își extinde rețeaua de magazine și deschide, pe 15 mai, de la ora 8:00, un nou magazin greenfield...