KFC România a lansat Crispy Hot Dog

KFC România reinventează hot dog-ul clasic într-o manieră proprie, pe bune, pornind de la unul dintre cele mai apreciate produse ale sale: Crispy Strips.

Crispy Hot Dog este disponibil în ediție limitată, în toate restaurantele KFC din România până pe 7 noiembrie 2019. În perioada campaniei, clienții se pot bucura de noul produs la un preț atractiv și pot opta și pentru varianta Double Crispy Hot Dog, cu două bucăți de Crispy Strips.

Vedeta campaniei de toamnă de la KFC este THE BOX. Noul meniu integrează un produs clasic, deja apreciat de clienți, respectiv Hot Wings, cu unul nou lansat, Crispy Hot Dog, alături de cartofi prăjiți, băutură răcoritoare și sos.

THE BOX este alegerea perfectă pentru mai multe categorii de consumatori, precum: gurmanzii (cei care iubesc mâncarea și sunt tot timpul în căutarea gustului original KFC), curioșii (care sunt pasionați de diversitate și testează combinații noi de ingrediente) sau indecișii (care nu știu exact ce să aleagă între gustul familiar și un produs nou lansat). Indiferent de categoria în care se află clienții, THE BOX va fi întotdeauna răspunsul potrivit la întrebarea “Ai mâncat bine?”.

- Publicitate -

România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane metri pătrați

În prezent, România are un stoc total de retail modern de peste 4,3 milioane de metri pătrați, din care...

Kingfisher, proprietarul Brico Depot, deschide un hub tehnologic în Cluj-Napoca

Kingfisher, compania internațională de bricolaj care deține B&Q, Screwfix, Castorama și Brico Depot, deschide un hub tehnologic la Cluj-Napoca,...