Sphera Franchise Group a înregistrat vânzări consolidate de 362,6 milioane lei în primul trimestru al anului, ușor sub nivelul celor din perioada similară din 2024 (-0,9%). Profitul net s-a situat la 7,8 milioane lei, cu 63,6% mai mic decât în primul trimestru din 2024.
În ceea ce privește brandurile, KFC a generat vânzări de 259,8 milioane lei în primul trimestru al anului în România, cu 3,4% sub nivelul din primul trimestru al anului 2024. KFC Italia a contribuit cu vânzări de 44,7 milioane lei, mai mari cu 3,3%, iar vânzările KFC Moldova au crescut cu 23,2% până la 6,8 milioane lei.
Pizza Hut a contribuit cu 27,2 milioane lei la vânzările totale din trimestrul întâi, mai puțin cu doar 1% față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania a înregistrat un profit operațional al restaurantelor de 0,5 milioane lei, față de pierdere în primul trimestru al anului 2024. Taco Bell a avut vânzări de 24,1 mil. lei, un plus de 15,6%, și și-a dublat profitul față de primul trimestru din 2024.