Cea mai mare contribuție la rezultatele financiare ale Sphera Franchise Group anul trecut a avut-o KFC care a depășit pragul de 1 miliarde de lei vânzări, o creștere de 12,5% față de 2022, pe piața locală.
Pe fondul unui trimestru patru 2023 excelent, cu o marjă de profitabilitate EBITDA de 15,7%, brandul fanion al grupului a încheiat anul cu un profit net de 86,8 mil. lei (+26,5%).
KFC Italia a devenit, de asemenea, profitabilă în 2023, cu un profit net de 3 milioane lei, într-un an în care EBITDA a crescut cu 436%, iar marja se află la un nivel confortabil de 9,4%.
KFC Moldova,cu cele două restaurante din Chișinău, a avut din nou o performanță excelentă, cu un profit net de 2,8 milioane lei (+42,6% fata de anul trecut).
Un alt brand cu performanțe remarcabile a fost Taco Bell, care a atins pragul de rentabilitate și a încheiat anul 2023 cu profit, urmare a unor vânzări mai mari cu 22% și a unor creșteri de trei cifre la nivelul profitului operațional.
Sphera Franchise Group a avut în 2023 cel mai bun an din istoria sa, cu vânzări de 1,47 miliarde lei și profit net în creștere cu 80,3% comparativ cu anul precedent, de 79,8 milioane lei.
În ultimul trimestru din 2023, Sphera a înregistrat venituri de 394,4 mil. lei, mai mari cu 6,8% față de T4 2022. Indicatorii de profitabilitate au înregistrat rate de creștere de două cifre.