Kaufland s-a certificat ca „locație de încredere” în lupta cu Sars-CoV-2

134 de criterii au fost verificate de inspectori pentru acordarea standardului;

De la declanșarea pandemiei și până în prezent, Kaufland România a investit peste 20 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție și prevenție.


În cursul lunii octombrie, întreaga rețea de 135 de magazine și două depozite Kaufland România primește certificarea ce confirmă că toate măsurile de siguranță împotriva răspândirii Covid-19 sunt implementate corect, complet și sunt conforme cu standardele sanitare internaționale.

Certificatul atestă că magazinele Kaufland România sunt oficial „locații de încredere”. 

Standardul internațional de siguranță DEKRA pentru măsuri de prevenire a răspândirii Covid-19 este acordat în urma unui proces de audit și control, realizat pe parcursul a 45 de zile.

Standardul DEKRA confirmă implementarea tuturor măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19 pe întregul spațiu de desfășurare al activității Kaufland România, inclusiv în etapele de recepție a mărfii, controlul furnizorilor și la intrarea în unitate, precum și în serviciile de igienă, sanitație și întreținere, precum și de instruire a personalului și de informare a clienților. 

Auditul spațiilor este realizat fizic, în urma deplasării pe teren a unei echipe de auditori pentru controlul fiecărui magazin și depozit.

O serie de 134 de criterii au fost verificate de inspectori pentru acordarea standardului. 

Compania germană de auditare DEKRA este una dintre cele mai importante din lume, ce activează în domeniul siguranței de peste 90 de ani, în peste 60 de țări.

Ce măsuri au fost luate în magazinele Kaufland

  • montarea porților de termometrizare la intrare, cu sistem de detectare automată a temperaturii, fără contact direct; 
  • dotarea spațiilor cu dispensere automate fără atingere, cu gel și șervețele dezinfectante pentru clienți și angajați; 
  • instalarea geamurilor de plexiglas la case; 
  • asigurarea echipamentelor suplimentare de protecție de unică folosință pentru angajați;
  • sporirea frecvenței igienizărilor;
  • amplasarea elementelor de signalistică de prevenție în toate spațiile; 
  • asigurarea informării corecte și complete prin sesiuni de instructaj periodic și înființarea unei linii telefonice speciale pentru angajați.
- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...