Kaufland demarează un amplu proces de extindere a vitrinelor de pește proaspăt și fructe de mare în cadrul rețelei naționale de magazine, ce include și dezvoltarea sortimentelor, care vor ajunge până la 50 de articole per raion.
În urma investiției, compania își va tripla numărul de vitrine specializate în produse de pescărie, ajungând până la sfârșitul anului financiar 2018 la 46 de magazine dotate cu acest tip de spații cu sortiment îmbogățit.
Cele 34 de magazine Kaufland România în care vor fi amenajate noi raioane cu sortiment extins de pește proaspăt și fructe de mare de-a lungul acestui an se află în orașe precum: Suceava, Reșița, Brașov, Focșani, Buzău, Bragadiru (jud. Ilfov), Buftea (jud. Ilfov), Constanța, București (cartierele Militari, Energeticienilor și în alte următoare noi magazine), Craiova, Slatina, Pitești, Baia Mare, Gherla, Vatra Dornei, Bistrița, Timișoara, Ploiești, Sibiu, Alba Iulia, Cluj-Napoca, Câmpina, Târgoviște, Arad ș.a.
Cum vor arăta noile raioane de pește
Noile raioane se încadrează în trei formate. Cele mai mari vor fi individuale și vor oferi un total de 50 de articole, din care 15 specialități. Celelalte vor avea o mărime medie sau mică, vor fi încadrate în vitrina cu servire asistată și vor cuprinde între 45 și 25 de articole, din care 10, respectiv 5 tipuri de specialități.
Printre specialitățile de pește și fructe de mare disponibile se numără: în cadrul vitrinelor – ton roșu, scoici maro și scoici albe pescuite, iar la raioanele individuale – scoici Saint Jacques, vongole vii, midii vii, melci de mare vii, stridii proaspete, Langoustine (homar norvegian), doradă roșie, somon bio și calamar întreg.
Pe lângă gama premium, clienții vor putea găsi și alte sortimente obișnuite de pește proaspăt, de proveniență locală sau internațională, fie întreg, fie tranșat file sau rondele, fructe de mare, dar și icre, salate de pește, pește afumat sau marinat.
,,Kaufland este renumit pentru atenția acordată prospețimii și dezvoltării sortimentelor fresh, aspecte în care am investit constant de-a lungul anilor și care ne-au consolidat poziția de lider în această zonă. Prospețimea este un obiectiv strategic pe agenda întregii companii, fie că vorbim de echipa Logistică, prin sistemul de aprovizionare zilnică a tuturor magazinelor, fie de departamentul nostru specializat pe Produse Proaspete, care analizează permanent posibilitățile de a dezvolta și mai mult această zonă, în raport cu dorințele clienților. Iată că în acest an extindem accesul clienților la pește proaspăt, asigurând o și mai mare varietate„, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
De asemenea, angajații de la raioanele de pește proaspăt vor sta la dispoziția clienților cu sfaturi și informații de specialitate cu privire la produsele disponibile.
Primele magazine Kaufland care beneficiază de noile raioane cu sortiment extins de pește proaspăt sunt cele modernizate din Iași, iar în București în hipermarketul ce va fi deschis în cartierul Odăi, sâmbătă, 17 februarie.
În prezent, 12 magazine din rețeaua Kaufland România oferă raioane specializate de pește proaspăt, fie individuale, fie în cadrul vitrinei asistate, în orașele București (Colentina, Pantelimon, Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Rahova, Brâncuși, Apărătorii Patriei, Basarab), Constanța și Iași (Alexandru cel Bun, Nicolina, Păcurari).