Kaufland rămâne liderul pieței de retail locale

kaufland

Kaufland a ajuns a treia cea mai puternică companie din economia României, cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei și rămâne liderul pieței de retail locale.

Compania, care are în prezent o rețea de 119 hipermarketuri s-a numărat printre cei mai importanți contribuabili la bugetul de stat al României, direcționând o sumă de peste 680 milioane lei.

În cursul anului trecut, Kaufland a investit peste 700 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine.

,,Ne dorim să oferim un loc unde să te simți bine să îți petreci timpul și credem că am devenit mai mult decât un magazin – un adevărat partener al comunității. Iată că astăzi clienții pot găsi la Kaufland fie grădini urbane comunitare, fie un loc unde își pot încărca gratuit mașină electrică sau containere de reciclare a ambalajelor. Alegem să fim responsabili și să construim în continuare pentru România”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.

2017, anul premierelor pentru Kaufland România

Anul trecut, compania a lansat prima rețea de grădini urbane comunitare, amplasate pe acoperișurile sau în exteriorul magazinelor sale și în școli (Grădinescu).

De asemenea, Kaufland a inaugurat Raftul Românesc, primul program național pentru mai multă carne de porc românească la raft, prin care preia producția de la peste 50% dintre micii fermieri români.

Tot în 2017, compania și-a reinventat identitatea vizuală și a introdus concepte noi de galerii comerciale, precum Open Mall, Food Court sau magazine cu pereți din sticlă.

Câți oameni lucrează la Kaufland și ce salarii primesc

Peste 15.000 de românilucrau la Kaufland, în medie, de-a lungul anului trecut (+7% față de 2016), compania fiind cel mai mare angajator privat din țară.

Anul trecut, compania a anunțat creșterea salariului minim al lucrătorilor comerciali la suma de 2.800 lei  brut, cu tichete de masă, acordând beneficii precum asigurare de sănătate și zile de concediu de odihnă în plus.

Planuri pentru 2018

Pentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investiții în expansiune și modernizare, la peste 200 de milioane de euroși pregătește deschiderea a 10 noi magazine, inclusiv în orașe de dimensiuni mici.

Compania va continua să sprijine comunitatea și să crească parteneriatele cu producătorii locali. În prezent, peste 70% din furnizorii Kaufland România sunt români.