Kaufland lansează mărci proprii de design interior și accesorii bucătărie

Kaufland își extinde sortimentul de marcă proprie în categoria produselor non-food și lansează două mărci proprii cu care intră în segmentul produselor kitchen & home design.

Noua marcă Spice & Soul se adresează celor pasionați de gătit și propune o gamă variată de vase de gătit, ustensile și accesorii pentru prepararea și servirea mâncării, care nu trebuie să lipsească din nicio bucătărie – de la tigăi, oale, cuțite, veselă și până la accesorii pentru copt.

În prepararea mâncărurilor, alegerea vaselor, ustensilelor și accesoriilor potrivite este la fel de importantă ca ingredientele, mai ales dacă este vorba de pregătirea unei rețete complexe sau la cuptor. Cu Spice&Soul, gătitul devine mai simplu, iar servirea mesei o plăcere.

Pentru inspirație în decorarea casei, Kaufland introduce în magazine și noile produse Liv&Bo, prima sa marca proprie de obiecte și accesorii de design interior.

Gama este compusă din mici obiecte de mobilier, textile și accesorii decorative pentru casă. Designul produselor este conceput astfel încât să confere schimbări de efect în locuință, să aducă un suflu nou și să transforme atmosfera interioară, fie că e vorba de hol, camera de zi, baie sau bucătărie.

Decorațiunile pentru casă din noua gamă Liv&Bo vor avea diferite tematici sezoniere, de primăvară, toamnă sau specifice sărbătorilor de Paște sau de Crăciun.

Produsele sunt disponibile deja în toate magazinele Kaufland din țară și clienții se pot bucura de promoții speciale în cursul anului, începând chiar cu luna martie 2019.

- Publicitate -

Marea majoritate a criptomonedelor au o valoare mai mică de un cent

Încă din perioada de boom a pieței cripto din 2022, au fost în circulație între 8.500 și 10.000 de...

Habitat for Humanity a construit patru case în doar 4 zile și 3 ore

Între 30 septembrie și 4 octombrie 2024, peste 300 de voluntari din țară și din străinătate s-au reunit în...