Kaufland introduce în sortiment haine din bumbac certificat organic

Fibrele naturale utilizate în hainele marcă proprie Kaufland provin din bumbac organic certificat GOTS (Global Organic Textile Standards), care protejează pielea sensibilă și mediul înconjurător.

La Kaufland acestea sunt disponibile la prețuri accesibile și beneficiază de reduceri în această perioadă.

Hainele marcă proprie Kaufland din bumbac organic acoperă toate grupele de vârstă:

  • Bebeluși și copii până la patru ani: marca proprie Kuniboo;
  • Copii și adolescenți: Hip & Hopps;
  • Adulți, femei și bărbați: Oyanda & Townland;

Ce înseamnă certificarea GOTS

Acesta este cel mai important standard internațional pentru textilele ce provin din fibre naturale bio, care certifică și faptul că acestea au fost produse în condiții sociale corecte. Un produs nu poate purta eticheta ,,GOTS organic” decât dacă peste 95% din fibrele naturale conținute provin din agricultura organică, respectiv eticheta GOTS ,,Made with” pentru minim 70%.  

Standardul asigură că sunt întrunite cerințe sustenabile pe întregul lanț de producție, de la recoltarea plantelor și până la ambalare, iar în cultivare sunt folosite numai îngrășăminte naturale.  

Consumul de apă este mai mic decât în metodele convenționale de cultivare, iar fermierii trebuie să țină cont de perioadele de necultivare ce protejează terenul arabil. Nu este permisă folosirea plantelor modificate genetic, iar pentru a asigura respectarea tuturor condițiilor, standardul se bazează pe un sistem dual de inspecții pe teren și analize reziduale.

Companiile producătoare primesc standardul GOTS numai și numai dacă întrunesc toate condițiile de sustenabilitate, fără excepție.

- Publicitate -

De câte salarii ai nevoie pentru achiziția unui apartament de două camere în București

București este printre orașele europene cu cele mai scăzute prețuri ale locuințelor și cu cele mai ridicate niveluri ale...

Decalajul salarial dintre bărbați și femei rămâne mare în România

Decalajul salarial rămâne mare între bărbați și femei în România, de 21,6% în anul 2023, potrivit analizei „Equal Pay...