Kaufland Romania a castigat locul I din partea cititorilor „Reader’s Digest“ pentru centrul comercial cu cea mai mare incredere pe categoria locala – Most Trusted Brand 2011.
La categoria “Centrul Comercial“ Kaufland s-a clasat pe primul loc in topul preferintelor in cadrul studiului Trusted Brands.
Studiul s-a desfasurat concomitent in 16 tari europene, printre care si Romania. Studiul a fost realizat prin corespondenta, in perioada septembrie – noiembrie 2010.
In Europa s-au trimis peste 220 de mii de chestionare cu intrebari deschise, Romania inregistrand cea mai mare rata de raspuns la nivel european, dupa Finlanda: 14,1%.
Publicatia Reader’s Digest a devenit cea mai citita revista din lume, numarand peste 100 milioane de cititori si 23 milioane de abonati, in intreaga lume. Iar pentru cititorii Reader’s Digest Kaufland este pe primul loc. Ei au ales cu buna dreptate compania Kaufland brandul cu cea mai mare incredere pe piata locala.
Grupul Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 950 de magazine în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia, Bulgaria si Romania.