Kaufland a lansat produsele vegetariene K-Bio și K-take it veggi

Kaufland a lansat două mărci proprii, K-Bio și K-take it veggie, special pentru toți cei care vor să aibă un stil de viață sănătos.

Noile game oferă peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane de o calitate premium, la prețuri atractive și sunt disponibile numai în magazinele Kaufland.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Sortimentul marcă proprie K-Bio cuprinde 43 de produse ecologice variate – de la brânză din lapte acru, până la produse de panificație cu ovăz și alac – gama aflându-se în curs de extindere. Produsele K-Bio poartă sigla oficială de certificare bio și corespund directivelor stricte ale eco-regulamentului Comisiei Europene*.

Gama de produse K-take it veggie a fost concepută de Kaufland special pentru alimentația sănătoasă și variată a vegetarienilor, veganilor sau a persoanelor care țin post și oferă în prezent 34 de produse, precum creme fine tartinabile, băuturi din soia, orez sau migdale, lactate din soia, mezeluri fără carne, brânză tofu, falafel, mâncăruri semi-preparate gustoase și multe altele. Sortimentul este în permanentă extindere.

„Din ce în ce mai mulți oameni se preocupă în mod constant de alimentația lor, din rațiuni diverse și sub diverse forme. Kaufland oferă acum și o mare varietate de produse ecologice, vegetariene și vegane. Prin noile noastre mărci proprii încurajăm clienții să adopte un stil de viață fresh și un regim alimentar echilibrat, produsele fiind corespunzătoare pentru orice tip de dietă.”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

- Publicitate -

Peste 200.000 de pasageri transportați de DAN AIR din Bacău în ultimul an

Compania aeriană românească DAN AIR a împlinit pe data de 11 decembrie un an de operare pe Aeroportul Internațional...

PENNY deschide magazinul din Bd. Cetății, Timișoara, al patrulea din oraș

PENNY continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 403 în Timişoara, pe Bd. Cetății, nr. 71-75. Această deschidere...