Kaufland a lansat o aplicație care îți permite să scanezi singur produsele

Kaufland a lansat în premieră în România tehnologia digitală prin care clienții își vor putea face cumpărăturile în magazin folosind telefonul mobil pentru a scana produsele imediat ce le pun în coș.  

Tehnologia oferă posibilitatea unor cumpărături mai rapide și poate fi accesată prin intermediul aplicației mobile puse la dispoziție de Kaufland – Scan&Pay – compatibilă cu toate tipurile de smartphones și care poate fi descărcată gratuit de pe platformele iOS sau Android.

Aplicația Mobile Self-Scanning ajută clienții să eficientizeze timpul petrecut la cumpărături, datorită posibilității de a scana direct codul de bare al produsului, eliminând astfel timpul de așezare a produselor pe bandă, la casă și înapoi în coș. Achitarea produselor scanate se face ulterior la o casă rapidă specială din magazin.

Printre avantajele aplicației mobile se numără și posibilitatea de a vedea istoricul cumpărăturilor anterioare și scanarea produsului o singură data cu posibilitatea de multiplicare a cantității alese.

Aplicația digitală Scan & Pay reprezintă unul dintre instrumentele esențiale de omni-channel care creionează viitorul în retail, iar conform studiilor Kaufland, timpul petrecut la  casa este de trei ori mai scurt.

 „Ne bucurăm să introducem pentru prima dată în România acest instrument digital care schimbă modul în care facem cumpărăturile și ne permite să le dăruim clienților mai mult timp – un bun neprețuit în ziua de astăzi. Politica noastră este să ne adaptăm în permanență la nevoile clienților noștri prin tot ceea ce facem, ajutându-i să se bucure de o experiență de cumpărături de calitate, din toate perspectivele”, explică Bogdan Alexe, Director VT Organizare Procese, Kaufland România.

Tehnologia digitală este disponibilă prin intermediul proiectuljui pilot demarat în magazinul Kaufland din str. Barbu Văcărescu din Capitală.

- publicitate -