Kaufland a deschis al treilea magazin din Craiova

Kaufland a deschis ieri, 16 mai, un nou magazin în Craiova, al treilea din oraș și cel de-al 115-lea al rețelei la nivel național.

Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland creează aproximativ 100 de locuri noi de muncă în Craiova și susține dezvoltarea comunității locale.

Hipermarket-ul este situat pe str. Doctor Nicolae Ionescu Sisești, nr. 23 – 23A și are o suprafață de vânzare de 2421 metri pătrați, dintr-o suprafață totală de 2965 metri pătrați.

Programul magazinului este de la 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Parcarea cuprinde 195 de locuri pentru mașini și 12 rastele pentru biciclete.

Magazinul este construit în linie cu cele mai moderne standarde de design și beneficiază de o amenajare aparte, prin faptul că oferă vitrină de produse to go, vitrină băuturi răcite, brutărie repoziționată lângă raionul de Legume-Fructe.

În completarea designului menit să ofere clienților o atmosferă cât mai plăcută la cumpărături, magazinul beneficiază de etichete electronice la raionul de Legume-fructe, care actualizează prețurile produselor instantaneu. De asemenea, este primul magazin cu raionul de produse congelate poziționat lângă casele de marcat.

În exterior, noul magazin pune la dispoziție clienților și un punct Grill cu preparate gustoase, pregătite pe loc, pentru cei care vor să ia masa rapid. De asemenea, Hipermarket-ul este prevăzut și cu spații comerciale, precum: farmacie Sensiblu, magazin Internity, punct Xpress de difuzare a presei, cofetăria Aida și bancomat ING.

În magazine este disponibilă o gamă variată de produse de calitate, proaspete, la prețuri reduse, cu peste 50% din sortiment de proveniență autohtonă.

Săptămânal, clienții sunt așteptați cu oferte speciale și reduceri de preț la o varietate mare de articole. Kaufland România acordă o atenție sporită prospețimii și de aceea asigură zilnic livrări de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare.

Printre garanțiile și serviciile pe care Kaufland le asigură clienților în magazin se numără: garanția prospețimii produselor, garanția rapidității la case și la vitrinele cu servire asistată, garanția schimbului de produse, servicii precum: comandare taxi pentru clienți, degustare gratuită la vitrina cu servire asistată, Wi-fi, casă fără dulciuri pentru părinții cu copii, returul sticlelor de băuturi nedesfăcute în termen de 14 zile, cu bonul de casă – și altele.

Potrivit angajamentului Kaufland România față de protejarea mediului înconjurător, și acest hipermarket beneficiază de o instalație de încălzire ecologică – un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu.

Kaufland se preocupă în mod special să ofere un sortiment local bogat și variat, în linie cu politica de achiziții din întreaga rețea. Colaborarea cu producătorii români ne ajută să menținem un traseu scurt de aprovizionare, astfel încât să oferim produse proaspete, la prețuri reduse, dar și să contribuim în acest mod la sprijinirea economiei locale. Derulăm acțiuni de susținere pentru producătorii români, pentru ca produsele lor să ajungă mai ușor pe rafturile noastre. De exemplu, programul de certificare a calității și siguranței legumelor și fructelor fermierilor locali (GLOBALG.A.P.), Cooperativa Agricolă „Țara Mea” – prin care comercializăm produse de la peste 350 de fermieri români, etichetate la raft cu marca Țara Mea. Organizăm Târgurile de Bunătăți Românești în parcările noastre, prin care oferim oricărui producător local ocazia să își vândă direct produsele, oferindu-i spațiul și întreaga logistică în mod gratuit. În Craiova am organizat săptămânile trecute două astfel de târguri și vom continua în tot anul și în restul țării”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Prin această extindere, Kaufland își reconfirmă poziția de cel mai mare retailer din România și în anul 2017.

Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marcă, mărci exclusive) şi oferă clienţilor atât preţuri reduse, cât şi prospeţime, varietate şi o calitate superioară.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Brandul românesc 5 to go urcă pe locul 7 în topul european al cafenelelor

Brandul românesc 5 to go, care a depășit recent borna de 600 de locații deschise, urcă pe locul 7...

Mai bine de jumătate din angajații la stat au vârsta cuprinsă între 45 și 65 ani

În sectorul public, majoritatea persoanelor sunt de vârstă mai înaintată, 54% dintre persoanele din categoria de vârstă 46-55 ani...