Kaufland aniversează 50 de ani de la deschiderea primului său magazin din Europa printr-o amplă campanie de reduceri, oferte speciale și premii.
În cadrul campaniei „50 de ani fresh în Europa”, Kaufland sărbătorește împreună cu clienții săi, venind în întâmpinarea acestora cu noi experiențe la cumpărături, prin dublarea reducerilor la combinații selectate de câte două produse.
Pe parcursul campaniei sunt puse în joc premii săptămânale, 50 de excursii culinare în România, dar și 5 premii mari, constând în câte o excursie culinară în Europa. Totodată, la cumpărături de minimum 3 ori pe săptămână cu orice card Visa, Kaufland împreună cu Visa oferă clienților șansa de a se bucura de excursii și multe alte surprize. Premiul cel mare poate aduce unui client Kaufland o excursie pe an timp de 7 ani, pe 7 continente. Premiile secundare constau într-o excursie pe an timp de 3 ani sau într-unul dintre cele 12 pachete compuse dintr-un smartphone și 2 bilete la Untold sau Neversea.
Mai multe informații despre campanie și modalitatea de înscriere sunt disponibile pe www.kaufland.ro și în revista Kaufland.
Campania se desfășoară până pe 3 aprilie 2018 în toate magazinele Kaufland și online, cu un concept care marchează preocuparea consecventă a companiei pentru prospețime.
Kaufland a fost înființat acum 50 de ani, în anul 1968, de la o mică afacere de familie cu 70 de angajați ajungând astăzi la o rețea internațională de succes.
În prezent, Kaufland are peste 1.270 de magazine, aproximativ 148.000 de angajați în șapte țări europene și generează o cifră de afaceri anuală de circa 21,6 miliarde de euro.
Compania pune accent pe prospețime și calitate la cele mai înalte standarde, varietate, portofoliu extins de produse locale și prețuri competitive. Magazinele Kaufland oferă clienților o nouă configurație, pentru un traseu al cumpărăturilor mai rapid și mai ușor, prin elemente unice de design și organizare.
,,Povestea Kaufland a început acum 50 de ani, de la o afacere de familie cu primul magazin deschis în orașul german Backnang. Astăzi, suntem unul dintre cei mai importanți retaileri din spațiul european și în următorii ani intenționăm să ne extindem în Republica Moldova și în Australia. Cei 50 de ani sunt o mărturie a reușitei de a respecta o promisiune făcută clienților ce are la bază principii cheie: prospețime, calitate, prețuri competitive, varietate și cumpărături ușoare„, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Scurt istoric
1968 – Kaufland deschide primul magazin la Backnang, la Handelshof. Filiala avea 1000 mp și 70 de angajați. Cu această deschidere, compania a pus bazele unei povești de succes.
1972 – Sediul central al firmei se mută la Neckarsulm.
1984 – Deschiderea primului magazin cu autoservire Kaufland la Neckarsulm.
1990 – Extinderea în noi orașe din Germania: deschiderea în Meissen a primului magazin cu vânzare rapidă într-un cort.
1998 – Începe expansiunea în străinătate: deschiderea primului magazin în Cehia.
2000 – Deschiderea primului magazin în Slovacia.
2001 – Deschiderea primului magazin în Croația, urmând Polonia.
2005 – Deschiderea primului magazin în România.
2006 – Deschiderea primului magazin în Bulgaria.
2010 – Schimbarea numelui Kaufmarkt în Kaufland și lansarea în România a mărcii proprii K-Classic.
2011 – Deschiderea celui de-al 1.000-lea magazin din Europa, la Berlin.
2014 – Kaufland deschide magazinul cu numărul 100 din România.
2016 – Kaufland extinde în România mărcile proprii K-Bio și K-take it Veggie, special pentru toți cei care vor să aibă un mod de viață sănătos.
2017 – Lansarea mărcii proprii K- Vreau din România. În același timp începe procesul de modernizare a tuturor magazinelor.
2018 – Aniversarea a 50 de ani de la deschiderea primului magazin. 50 de ani în care s-au deschis peste 1200 de magazine în întreaga Europa, dintre care 116 în România.