Kaufland: 250 locuri de muncă disponibile în întreaga țară

Kaufland anunță peste 250 locuri de muncă disponibile în întreaga țară în București, dar și în alte orașe, precum Iași, Craiova, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Ploiești, Călărași, Botoșani, Turda, Sfântu Gheorghe, Moreni, Rădăuți etc.

Disponibile la nivelul întregii companii, posturile oferă oportunități pentru toate palierele de experiență, de la trainee și până la manager, și vizează atât magazinele (lucrător comercial, șef de raion, manager proiect instalații frigorifice etc.), centrele logistice (tehnician automatizări, lăcătuș mecanic, electrician, analist SAP etc.), cât și birourile centrale (în Departamentele Procurări, Resurse Umane, Vânzări, Expansiune, Financiar-Administrativ etc.).

200 de locuri de muncă în două magazine noi din București

În București, peste 200 de locuri de muncă sunt disponibile în cadrul celor două noi magazine pe care Kaufland le va deschide până în luna iunie  – pe str. Energeticienilor nr. 13-15 și pe bd. Theodor Pallady nr. 51. 

În ultima lună și jumătate (26.02 – 10.04), peste 8.000 de români au aplicat pentru un post la Kaufland.

Cu ce ofertă salarială vine Kaufland

  • Venitul brut minim lunar în companie este de 3.650 lei, valabil de la 1 martie 2020, cu 60% peste salariul minim pe economie din România.
  • Creșterile salariale au loc anual;
  • Acces la dezvoltare profesională și la servicii suplimentare pentru o viață sănătoasă și echilibrată;
  • Program de lucru flexibil;

Toate posturile deschise pot fi accesate pe www.cariere.kaufland.ro, unde cei interesați pot aplica direct. De asemenea, puteți apela și numărul de telefon 021 9132.

În această perioadă, interviurile au loc prin telefon sau platforme video online.

- Publicitate -

Salteaua perfectă pentru un somn odihnitor

Somnul este o parte esențială a unei vieți armonioase din toate punctele de vedere. O rutină de odihnă corespunzătoare...

OMV modernizează rețeaua de stații de carburanți din Europa Centrală și de Est

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și...