Jysk a redeschis magazinele din Galați și Târgu Mureș

Jysk, retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare dedicat conceptului Sleeping and Living, a redeschis magazinele din Galați și Târgu Mureș.

Clienții au fost întâmpinați cu oferte de până la 70% și cu un mic dejun delicios – un croissant pufos și o cafea energizantă. În plus, primii 150 de cumpărători care au achiziționat produse de peste 50 de lei au primit cadou câte o pernă cu umplutură naturală.g.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

„În această perioadă clienții sunt în căutarea de oferte speciale, unii dintre ei așteaptă luni bune ofertele de Black Friday, de aceea ne-am gândit să le oferim două motive de bucurie. În primul rând, ofertele speciale de Black Friday, un eveniment pentru care ne-am pregătit îndelung, și bineînțeles reamenajarea magazinului, care are acum un design mai atractiv și care le va facilita clienților experiența de cumpărături. Noul concept de amenajare, axat pe zona de Sleeping, este mai primitor, iar produsele sunt mult mai bine puse în valoare. Îi așteptăm pe clienți la petrecerea de redeschidere, pentru a se bucura de ofertele speciale de redeschidere, de ofertele de Black Friday și de o atmosferă caldă și prietenoasă!”, declară Iraida Paiuc, Marketing Manager JYSK România.

 “Timp de o lună am lucrat la noua imagine a magazinului, iar acum suntem încântați de să o prezentăm clienților. Nou concept este gândit în Danemarca, țara de origine a produselor JYSK, și a fost deja implementat în magazinele deschise în ultimii ani în țară. Produsele de Sleeping – sortimentele de perne, saltele, plăpumi și lenjerii de pat care diferențiază compania noastră de concurență și care sunt cele mai variate de pe piață – sunt așezate chiar la intrare, astfel încât clienții le vor găsi mai ușor”, declară Mădălina Filimon, directorul magazinului JYSK Galați.

Conform noilor standarde din Danemarca, spațiul noului magazin este adaptat la un format mai potrivit și măsoară acum aproximativ 1400 mp, interiorul este mai luminos și mai coerent, iar în toate zonele din magazin sunt prezente instrucțiuni care îi ajută pe clienți să ia decizia potrivită și le facilitează cumpărăturile.

- Publicitate -

Restaurantele Sphera Franchise Group din România au 4 milioane de clienți în fiecare lună

Lunar, restaurantele operate de Sphera Franchise Group în România servesc peste 4 milioane de consumatori. Compania este francizor al...

GapMinder Fund II investește în Parol, startup-ul jurnaliștilor Claudiu Pândaru și Alex Livadaru

GapMinder Fund II, fond de capital de risc dedicat companiilor de tehnologie create în România și în Europa de...