Șase din zece IMM-uri fie au menținut intacte aceste pachete, fie au păstrat valoarea diversificând serviciile oferite sau le-au majorat în 2020, arată un studiu SanoPass.
Această abordarea a fost aleasă din dorința de a menține angajații și echipele valoroase, într-o perioadă de criză.
În aceste cazuri, beneficiile au fost văzute ca factori de motivare și au contribuit la stabilizarea activității firmelor.
Munca remote a influențat componenta pachetelor de servicii extrasalariale, iar aproximativ 35% dintre companii au regândit modul de acordare a acestora.
Un exemplu îl reprezintă optarea pentru primirea tichetelor de masă pe card sau adoptarea unui sistem de tip platformă electronică, cu vouchere și beneficii la alegere.
Chiar dacă a fost un context dificil, unul din cinci IMM-uri din România a investit în 2020 în acordarea de bonusuri, organizarea de training-uri sau activități recreative pentru angajați.
Aplicația SanoPass are peste 16.000 utilizatori și oferă acces la o rețea națională de 880 de clinici partenere.
Abonamentele SanoPass conțin servicii de medicina muncii, consultații, investigații, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie și imagistică avansată.
Pe lângă acestea, platforma oferă acces la asigurători, farmacie online și Telemedicină non-stop.