Jumătate dintre antreprenori cred că media este cel mai eficient instrument de promovare

Un sfert dintre companiile din România și-au extins serviciile de promovare în timpul pandemiei. Media rămâne cel mai important canal.

Analiza Tudor Communication arată că 53% dintre antreprenori consideră promovarea media ca fiind cel mai important instrument de comunicare.

Urmează campaniile social media, solicitate de 14% dintre antreprenori, evenimente și conferințe online – 9%, creare și optimizare de website-uri – 8%.

Mai puțin solicitate sunt comunicare de criză – 3%, serviciile SEO – 3% și digital marketing – 3%.

Bugetul mediu pe care antreprenorii îl consumă pentru comunicarea lunară este de aproximativ 1000 euro.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Startup-ul românesc Examin atrage o finanțare pre-seed de 200.000 euro

Examin, un startup românesc specializat în automatizarea și analiza video cu ajutorul Inteligenței Artificiale, a atras o finanțare pre-seed...