Jumătate dintre angajații remote urmăresc conținut pentru adulți

Jumătate (51%) dintre cei care lucrează de acasă și care au început să urmărească mai mult conținut pentru adulți, recunosc că au făcut acest lucru pe aceleași dispozitive pe care le folosesc în scopuri legate de muncă.

Aceasta este doar una dintre concluziile cheie din noul raport Cum a schimbat COVID-19 modul de lucru al oamenilor.

Aproape o treime (31%) dintre angajați au declarat că își petrec mai mult timp lucrând, decât o făceau înainte. Cu toate acestea, 46% au declarat că acordă mai mult timp activităților personale.

Este posibil ca această schimbare să fi avut loc deoarece angajații nu mai trebuie să facă naveta sau să călătorească la fel de mult cum o făceau înainte de pandemie.

De asemenea, raportul a relevat că a devenit mai greu pentru angajați să separe activitatea profesională de cea personală, mai ales când vine vorba de IT.

O concluzie îngrijorătoare pentru companii, este aceea că 51% dintre angajați recunosc că au început să urmărească mai mult conținut pentru adulți de când lucrează de acasă și spun că au făcut acest lucru chiar de pe dispozitivele pe care le folosesc pentru muncă.

Aproape unul din cinci (18%) angajați fac asta chiar și pe dispozitivele care le sunt oferite de angajatorii lor, 33% admițând că urmăresc conținut pentru adulți pe dispozitivele personale, pe care le folosesc și în scopuri profesionale.

55% dintre angajați spun că citesc mai multe știri

În plus, 55% dintre angajați spun că citesc mai multe știri decât o făceau înainte de a începe să lucreze de acasă, iar 60% din această activitate se face de pe dispozitive care sunt folosite pentru muncă.

42% dintre angajați folosesc conturi de e-mail personale pentru probleme legate de muncă și 49% recunosc că utilizarea acestora a crescut de când lucrează de acasă.

Mai mult decât atât, 38% folosesc aplicații de mesagerie care nu au fost aprobate de către departamentele IT iar 60% dintre ei o fac mai des în noile circumstanțe ale muncii.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...